رفع موهای زائد بدون درد (لیزر دایود)

دستگاه لیزر دایود موثرترین روش برای از بین بردن موهای زائد بدون درد

فن آوری های جدید در زمینه پزشکی زیبایی شناسی از اهمیت بالایی برخوردار هستند زیرا نوآوری ها در یک دوره زمانی کوتاهتر نتایج با کیفیت بهتری را در اختیار بیماران قرار می دهد. ما افتخار می کنیم که یکی از بهترین دستگاه های لیزر دایود در ایران را که در لیزر موهای زائد بدون درد عمل میکند را در اختیار مراکز معتبر و پزشکان قرار دهیم. این فن آوری پیشرفته به ما این امکان را می دهد تا انواع گسترده ای از مو (نازک ، ضخیم ، تیره ، سبک و ...) را درمان کنیم ، و اکنون حتی در ماه های تابستان نیز می توان تحت درمان قرار گرفت. لیزر دایود استانداردهای جدیدی را برای رفع موهای بدون درد بوجود آورده است

طب ماهان با تجربه چندین ساله در ایران و شناخت بازار ایران ، این فناوری نوآورانه برای از بین بردن مو را توسعه داده ایم: دستگاه لیزر دایود با دو کاربرد: طول موج 808 نانومتر به شما اجازه می دهد تا پرتوهای لیزر عمیق تر به درم نفوذ کنند و پس از آن ملانین را جذب می کند. و آپشن اضافه ای با طول موج 755 نانومتر برای درمان آسانتر و کاملاً بدون درد پوست تیره و حتی موهای نازک و سبک.

ایمن ، موثر ، بدون درد و استفاده آسان ، لیزر دایود ساده ترین راه حل برای رفع مو است.

لیزر دایود یک دستگاه نوآورانه برای از بین بردن ایمن و سریع انواع موهای ناخواسته است. این سیستم از اجزای باکیفیت ساخته شده است تا عملکرد و دوام بهینه داشته باشد.

مزایای استفاده از لیزر دایود :

یک روش ایمن و مؤثر برای رفع موهای بدون درد است.

مدت زمان درمان بسیار کوتاه است.

سیستم خنک کننده یکپارچه - درمان بسیار آرام و بدون درد.

درمان برای انواع پوست ، حتی موهای سبک و نازک است.

شامل دو طول موج لیزر و برنامه های از پیش تعریف شده برای درمان های اختصاصی و نتایج بهتری است.

 به دلیل سیستم خنک کننده یکپارچه خود کاملاً بدون درد است و عوارض جانبی ناخواسته ای روی پوست نمی گذارد.

مناسب برای انواع پوست.

این وسیله برای درمان در تابستان و روی پوست تیره مناسب است.

بعد از درمان نیازی به طی کردن دوران بهبودی نیست و پوست نیز قرمز نیست.

دستگاه شامل یک صفحه نمایش ال سی دی با تنظیمات کاملا پیشرفته است که درمان انواع ایپ های پوستی به وسیله آن به راحتی امکان پذیر میشود

 

 

عمل لیزر مو چگونه کار می کند؟

دستگاه لیزر دایود نوعی لیزر پیشرفته است که مخصوص لیزر موهای زائد است. لیزر با هدف قرار دادن فولیکول های مو تیره تر کار می کند. انرژی گرما به سرعت فولیکول را از بین می برد ، که چند هفته پس از درمان از بین می رود. فولیکول رشد می کند ، اما با سرعت کمتری این کار را می کند. با گذشت زمان ، رشد مجدد فولیکول بسیار کاهش می یابد و در نتیجه پوست نرم و بدون مو ایجاد می شود.

ممکن است برای بیشتر انواع پوست و رنگ مو مورد استفاده قرار گیرد. این دستگاه موفقیت بالایی هم در لیزر موهای زائد و هم برای رفع موهای زائد دارد. این دستگاه برای این منظور مورد تأیید FDA است.

قیمت دستگاه لیزر دایود یکی از عوامل مهم در هنگام تصمیم گیری برای خرید دستگاه لیزر دایود میباشد

آیا کاندید خوبی برای موهای زائد لیزر هستم؟

در صورت داشتن موهای زائد روی بازوها ، پاها ، پشت ، زیر بغل یا صورت خود کاندید مناسبی برای لیزر موهای زائد هستید. بیشتر تیپ های پوستی و انواع مو را می توان در این روش درمانی قرار داد.

یک درمان معمولی چقدر طول می کشد؟

یک نقطه "آزمایش" ممکن است برای تعیین شرایط مناسب برای درمان فردی شما انجام شود. در صورت انجام یک نقطه آزمایش ، درمان می تواند از روز مشاوره یا در طی 1 هفته شروع شود. یک روش معمول بسته به محلی که تحت درمان قرار می گیرد از 45 دقیقه تا یک ساعت انجام می شود.

چه نتیجه ای حاتصل میشود

درمان لیزر موهای زائد ما تقریبا 70 تا 80 درصد رشد مو راه متوقف میکند و 3 تا 12 ماه پس از 3-5 دوره درمان کاملا خود را نشان میدهد (جلوگیری از رشد مو بیش از یک سال). نتایج به نوع پوست ، رنگ مو و محل آن بستگی دارد.

آیا امکان آسیب دیدن پوستم وجود دارد؟

هیچ آسیب دیدگی در رابطه با این روش وجود ندارد ، اگرچه در موارد نادری برای چند روز دچار قرمزی جزئی و تورم خواهید شد. استفاده از کرم ضد آفتاب بعد از درمان های لیزر موهای زائد بسیار مهم است ، زیرا پوست شما به نور خورشید حساس خواهد بود

منبع : طب ماهان