تفاوت بین SHR و لیزر موهای زائد دایود

بسته به اینکه چه کسی از شما سؤال می کند ، می توانید به اختلافات بین فن آوری های لیزر مو SHR و دایود پاسخ دهید. اکثریت ، تأثیرگذاری لیزر دایود را در مقایسه با SHR به عنوان تفاوت اصلی ذکر می کنند ، اما این از کجا ناشی می شود؟ ما نگاهی به آنچه شما باید در مورد فن آوری های لیزر موهای زائد بدانید ، می اندازیم. قبل از سرمایه گذاری در یک کار لیزر موهای زائد ، درک تفاوت بین لیزرهای دایود و SHR مهم است.

 
درک فن آوری های لیزر موهای زائد

اصل مهم موهای زائد لیزر ، تطبیق طول موج های خاص از طول نور و پالس با یک هدف خاص ، یعنی ملانین در یک فولیکول مو هنگام جلوگیری از نواحی بافت اطراف است. ملانین رنگدانه ای طبیعی است که در پوست و موهای ما وجود دارد و با رنگ ارتباط دارد.

 
درک لیزر موهای زائد دایود

نکته اصلی در موفقیت موهای زائد لیزر با دایود ، انتقال انرژی زیادی به پوست است. این انرژی به طور انتخابی توسط ملانین اطراف فولیکول مو جذب می شود در حالی که بر بافت اطراف آن تأثیر نمی گذارد.

لیزرهای دایود از طول موج منفردی استفاده می کنند که میزان لکه گیری بالایی در ملانین دارد. با گرم شدن ملانین ، ریشه و جریان خون به فولیکول که باعث رشد دائمی موها می شود ، از بین می برد. دستگاه های لیزر موهای با کیفیت بالا مانند The Primelase HR و The Elysion برای محافظت از سطح پوست ، خنک کننده تماس با یخچال فریزر کریستالی (+5ºC) را در خود جای داده و این درمان را به یک تجربه راحت و بدون درد برای بیماران تبدیل می کنند. لیزرهای دایود دارای پالسهای با فرکانس بالا ، پائین تسلط کم بوده و با اطمینان می توان از انواع پوست استفاده کرد.

 
سبک

 
درک موهای لیزر SHR

فناوری SHR (نور شدید پالس) از نظر فنی از نظر لیزر درمانی نیست. از طیف گسترده ای از نور با طول موج های زیادی استفاده می کند ، به این معنی که منجر به انرژی تمرکز نشده در اطراف مو و پوست می شود. در نتیجه هدر رفتن انرژی زیاد و جذب انتخابی کمتری در فولیکول وجود دارد که منجر به تخریب موهای مؤثر می شود. استفاده از نور پهنای باند همچنین احتمال بروز عوارض جانبی مانند سوختگی یا رنگدانه را افزایش می دهد ، به ویژه اگر از سرمایش یکپارچه استفاده نشود. SHR ها معمولاً فقط برای انواع پوستی سبک تر (1-3 در مقیاس فیتزپاتریک) مناسب هستند.

 
تفاوت بین لیزر موهای زائد دایود و SHR چیست؟

روش های درمانی ذکر شده در بالا بدان معنی است که ، به طور معمول ، فناوری SHR به درمان منظم تر و طولانی مدت برای کاهش مو احتیاج دارد. لیزر دایود در ضمن درمان بیشتر انواع پوست و مو نسبت به SHR ، با ناراحتی کمتر بیمار (همراه با خنک کننده یکپارچه) موثرتر عمل خواهد کرد.

 
بهترین لیزر برای تجارت سالن شما کدام است؟

در تجارت شما مشتریان پادشاه هستند. لیزر موهای زائد دایود درمورد ارائه موثرترین فناوری که رضایت مشتری بالا و بیشترین ROI را برای تجارت شما ایجاد می کند. با این وجود همه لیزرهای دایود به طور برابر ایجاد نمی شوند بنابراین درک عوامل مهم و مهم در این مورد مهم است.

انتخاب سیستمی که دارای علائم پزشکی CE باشد ، اطمینان از آزمایش و کیفیت محصول بسیار دقیق تر را فراهم می کند. برای رسیدن به این هدف ، تولید کننده اصلی دارای اعتبار ISO 13485 می باشد. تصور می شود که در آینده ای نه چندان دور یک علامت CE Medical یک نظارتی برای همه دستگاه های آرایشی خواهد بود.

 
ماشینهای لیزر موهای حرفه ای چقدر هزینه دارند؟

قیمت ها می توانند تا حد زیادی بین مارکها متفاوت باشند. آگاه باشید که معمولاً مانند اکثر چیزهای زندگی اگر قیمتها به نظر می رسد "خیلی خوب برای درست بودن" هستند. ماشین های زیبایی شناسی ارزان قیمت از کیفیت ضعیف تری برخوردار بوده و می توانند در درازمدت هزینه های بیشتری را برای کسب و کارها داشته باشند.

لیزرهای دایود با کیفیت بالا می توانند میلیون ها پالس دوام داشته باشند و هزینه های اجرای آنها کم باشد. از طرف دیگر ، SHR ها به طور منظم نیاز به تغییر در لامپ های فلاش یا قطعات دستی دارند که باید با در نظر گرفتن کل هزینه های تجاری ، در هزینه ها قرار گیرند.

 
مشخصات دستگاه لیزر دایود

از اندازه ، قدرت و مشخصات فنی دستگاه لیزر دایود می توان به راحتی استفاده کرد تا به شما کمک کند مدل مناسبی را برای تجارت خود انتخاب کنید.

به طور موثر پالس ها به معنای پول نقد هستند ، بنابراین اندازه یک نقطه کوچکتر برای عکسبرداری از یک منطقه خاص نیاز به عکس های بیشتری دارد. اما با توجه به اندازه های بزرگتر ، لازم است که دستگاه لیزر مو را به خاطر بسپارید که باید قدرت لکه بزرگتر را داشته باشد.

Primelase HR قدرتمندترین سیستم لیزر موهای زائد با دایود (تا 4800 وات) با 3 اندازه مختلف نقطه (9 20 20 ، 9 30 30 و 30x17mm²) و طول موج های مختلف (755 ، 810 ، 940 و 1060nm) است به این معنی که می توانید به سرعت و به طور موثر تمام انواع پوست و مو را در کلینیک درمان کنید.

همچنین دارای یک سیستم خنک کننده یکپارچه برای حداکثر راحتی بیمار است.