تتو Tattoo
زمینه

تتو Tattoo طرحی است که بطور دائم با استفاده از سوزن و جوهر در پوست پیچیده می شود. کلمه تاتو از اصطلاح تاهیتیان "tatua" گرفته شده است که به معنای "علامت گذاری" است. تتو Tattoo ها قرن ها توسط مردم همه فرهنگ ها به نمایش در آمده است ، اما اخیراً آنها فقط در ایالات متحده پذیرش اجتماعی را بدست آورده اند.
تاریخ

افزودن تصاویر تزئینی به پوست از زمان های بسیار قدیم یک روش مرسوم بوده است. عروسک های خشت پیدا شده اند که نشان می دهد مصری ها از 4000 b.c. در طول قرن ها ، اشکال مختلف هنر تتو Tattoo توسط بسیاری از فرهنگ های مختلف جهان انجام شده است. به عنوان مثال ، در حدود 500 b.c. ، ژاپنی ها برای اهداف آرایشی و مذهبی شروع به تتو Tattoo کردن کردند. آنها حتی به عنوان بخشی از مجازات خود از خالکوبی برای برندسازی مجرمان شناخته شده استفاده کردند. روش ژاپنی شامل سوراخ کردن پوست با سوزن های فلزی ریز برای ایجاد طرح های چند رنگ است. قبایل اسکیموس تکنیک خاص خود را با استفاده از سوزنهای استخوانی ایجاد کردند تا نخ پوشیده از دوده را از طریق پوست بکشند.

در دهه 1700 ، کاپیتان جیمز کوک به تاهیتا سفر کرد و پوست آداب و رسوم مارک پوست را مشاهده کرد. در کتاب خود The Voyage in H.M. کوک نوشت ، Bark Endeavour ، "آنها بدن خود را با تورفتگی لکه دار می کنند ، یا با ابزارهای کوچک ساخته شده از استخوان ، دندانهای کوتاه را بریده می کنند ، پوست را لکه دار می کنند ؛ که در صورت تورفتگی آنها را با مخلوطی به رنگ آبی تیره یا سیاه تهیه می کنند که از دود یک مهره روغنی تهیه شده است. این عمل که توسط بومیان "تاتوا" خوانده می شود ، علامت غیرقابل توصیفی بر روی پوست می گذارد. " در سالهای پس از سفرهای کوک ، ملوانان که به جزایر پولینزی سفر می کنند آیین تاهیتیان را در اطراف اقیانوس آرام گسترش می دهند.

محبوبیت تتو Tattoo ها در طول 200 سال گذشته به رشد خود ادامه داد. در قرن نوزدهم ، تتو Tattoo ها در انگلستان در بین طبقه بالا محبوب شد. به عنوان مثال ، لیدی راندولف چرچیل ، مادر وینستون چرچیل ، یک مار تتو Tattoo کرده بود که در اطراف مچ دست خود تتو Tattoo می کرد. در ایالات متحده ، تتو Tattoo ها از لحاظ تاریخی با ملوانان ، موتورسواران و زندانیان زندان در ارتباط بوده اند زیرا مغازه های تتو Tattoo خطرناک و غیرقابل قبول اجتماعی تلقی می شدند. با این حال ، از دهه 1980 این طرز تفکر به طرز چشمگیری تغییر کرده و تتو Tattoo ها در بین زنان و مردان در هر سنی به طور فزاینده ای محبوب می شوند.
طرح

طراحی تتو Tattoo "فلش" نام دارد و می تواند از هر نوع اثر هنری از نمادها یا حروف ساده گرفته تا طرح های دقیق یا کاریکاتور تشکیل شود. فلش را می توان از یک رنگ یا بسیاری تشکیل داد. مجالس تاتو مجموعه بزرگی از فلاش را بر روی دیواره های خود نشان می دهد که بزرگترها دارای 10،000،000 انتخاب هستند. علاوه بر این ، مشتری ها ممکن است طراحی خود را بسازند یا ممکن است با هنرمند همکاری کنند تا فلش های سفارشی را توسعه دهند.

در هنگام انتخاب یک طرح ، برای تعیین اندازه و مکان مناسب برای تتو Tattoo ، مشورت با هنرمند مهم است. این هنرمند همچنین می تواند در تصمیم گیری در مورد طرح های رنگی که قیمت هنر نهایی را تعیین می کنند ، کمک کند. همچنین باید در شناسایی سالن تتو Tattoo معتبر که پیروی از دستورالعمل های تعیین شده توسط انجمن Tattooists حرفه ای (APT) است ، توجه شود. مطابق گفته APT ، تتو Tattoo ها باید از این اقدامات پیشگیرانه پیروی کنند: لطفاً قبل از شروع عمل ، مشتری فرم های رضایت را پر کنید. دستان خود را بلافاصله قبل و بعد از کار روی مشتری بشویید و خشک کنید. در هر زمان دستکش لاتکس بپوشید. فقط از ابزارهایی استفاده کنید که در یک اتوکلاو استریل شده اند. تمام سطوح را با ماده ضد عفونی کننده یا ضد عفونی کننده بیولوژیکی تمیز کنید. و بافت های مورد استفاده و سایر مواد زاید را در یک ظرف مخصوص ضد نشت ، برای انتقال بیماری های منتقله از خون ، دور ریخته و از بین ببرید.
مواد اولیه و
تجهیزات
فلاش

فلاش ، یا طراحی تاتو ، به سادگی یک طرح یا یک قطعه از هنر خط است که می تواند برای ایجاد یک تتو Tattoo استفاده شود. فلش ممکن است به صورت رنگی یا سیاه و سفید نشان داده شود و در سالن تاتو یا به صورت کتاب یا در امتداد دیوارها نمایش داده شود.
شابلون

استنسیل یک کپی از فلاش است که در دستگاه مخصوص کپی سازی ساخته شده است. استنسیل اجازه می دهد تا طرح کلی جوهر شده از طرح به پوست منتقل شود تا بتوان آن را توسط هنرمند ردیابی کرد.
جوهر

خانه های عرضه تاتو جوهر های مخصوصی را می فروشند که برای ایجاد تتو Tattoo استفاده می شود. آنها در رنگهای مختلفی موجود هستند و به طور معمول در بطری های فشرده شده پلاستیکی 4 اونس بسته بندی می شوند تا به راحتی پخش شوند. این جوهرها پراکندگی مایع از رنگدانه ها هستند که در ایالات متحده توسط سازمان غذا و دارو تأیید می شوند. جوهر از رنگهای مشتق شده از اجزای فلزی تشکیل شده است. به همین دلیل ، واکنش های آلرژیک به نوع جوهر مورد استفاده امکان پذیر است.
دستگاه تاتو

این دستگاه از یک اسلحه سوزنی نگهدارنده متصل به یک واحد قدرت تشکیل شده است که فشار را برای حرکت سوزن ها فراهم می کند. سوزن ها ممکن است از اندازه و شکل های مختلفی باشند و بسته به نیاز آثار هنری ، در یک نوار سوزنی به هم بسته می شوند. این واحد به یک منبع تغذیه متصل شده است که با فشار دادن پدال پا روی زمین در کنار ایستگاه کار فعال می شود. هنگامی که پدال افسرده می شود ، نوار سوزن تتو Tattoo خیلی سریع مانند سوزن بر روی یک چرخ خیاطی کوچک به بالا و پایین حرکت می کند

ما به پوست نفوذ می کند تا رنگ 3000 بار در دقیقه را تزریق کند.
لوازم دیگر

در طی مراحل ممکن است هنرمند از تجهیزات اضافی دیگری از جمله ضد عفونی کننده های پوستی ، تیغ های یکبار مصرف ، بانداژها ، ژله های نفتی و مواد تمیز کننده بیوکشی استفاده کند.
ساخت
روند

    قبل از شروع روند ، هنرمند باید مشتری را امضا کند که نشان می دهد آنها بالای 18 سال هستند ، می دانند که این روند دائمی است و می داند که باعث ایجاد زخم یا سایش باز می شود. پس از امضای چشم پوشی ، خالکوبی پوست را معاینه می کند تا از بریدگی و خراشیدن عاری شود. وی سپس پوست خود را با یک ماده ضد عفونی کننده اسپری می کند تا میکروب ها را از بین ببرد و احتمال عفونت را کاهش دهد. سپس هنرمند منطقه را تراشیده و بلافاصله بعد از آن تیغ ​​را دور می کند.
    وقتی پوست آماده شد ، این هنرمند طرحی را تهیه می کند که بر روی پوست کپی شود. این کار با استفاده از دستگاه کپی انجام می شود تا یک کپی رنگی از فلاش که سایز مناسبی است باشد. دستگاه کپی از کاغذ مخصوص کربن استفاده می کند که باعث می شود طرح به پوست منتقل شود. مشتری ناحیه مورد نظر را در معرض دید خود قرار می دهد و هنرمند طرح را از روی کاغذ پشتی لایه برداری می کند و آن را در مکان مناسب اعمال می کند. این یک طرح جوهر از طرح روی پوست ایجاد می کند که برای راهنمایی هنرمند در ایجاد تتو Tattoo واقعی استفاده می شود. مشتری باید مراقب باشد تا طرح را لمس نکند و یا در غیر این صورت پوست را مختل نکند زیرا این استنسیل به طور تصادفی ممکن است آغشته شود. در این مرحله مشتری می تواند به طرح (در صورت لزوم در آینه) نگاه کند تا صحت آن را تأیید کند. اگر مشکلی در استنسیل وجود داشته باشد می توان آن را دوباره شستشو داد و دوباره به کار برد. پس از اتمام استنسیل ، تتو Tattoo یک لایه نازک از پماد مانند ژله نفتی را بر روی ناحیه پخش می کند تا تتو Tattoo شود.
    این هنرمند مشتری را راهنمایی می کند تا در 3 موقعیتی قرار بگیرد که در صورت قرار گرفتن پوست ، تتو Tattoo شود. مشتری ممکن است در یک صندلی از نوع دندانپزشکی که می تواند صاف باشد برای کمک به در معرض کمر یا باسن قرار بگیرد. این موقعیت باید برای مشتری راحت باشد اما باید یک کار راحت برای هنرمندی که به طور معمول روی صندلی کنار صندلی مشتری قرار دارد ، فراهم کند.
    در مرحله بعد ، هنرمند جوهرهای تتو Tattoo را روی پالت آماده می کند ، که یک سینی پلاستیکی با یک سری شاخه ها برای نگه داشتن جوهر است. این هنرمند چندین چاه را با جوهر پر می کند. از رنگ مشکی معمولاً برای رنگ رئوس استفاده می شود. وی سپس یک نوار سوزن را با سه تا پنج سوزن به دستگاه تتو Tattoo وصل می کند. سوزن ها به خوبی در جوهر فرو می شوند تا رنگ آن را مکش کنند و هنرمند سپس اسلحه سوزنی را با پدال پا فعال کرده و شروع به ردیابی استنسیل می کند. از آنجا که سوزن ها برای اولین بار در این مرحله باعث شکستن پوست می شوند ، روند بسیار دردناک است. سوزنها رنگ را در لایه دوم پوست قرار می دهند که در عمق (6 / 0-4 / 4 سانتی متر) 64 / 0-6 / 0 قرار دارد. این روند بسته به اندازه و پیچیدگی طراحی ممکن است پنج دقیقه تا یک ساعت طول بکشد. با کامل شدن زمان بندی ممکن است پوست کمی بی حس شود.
    پس از ترسیم استنسیل ، هنرمند چاههای جوهر را با رنگهایی که برای تاتو کردن استفاده می شود ، پر می کند. وی سپس یک نوار سوزن سایه بان را به دستگاه تتو Tattoo وصل می کند. این نوار سایه بان ممکن است شامل پنج تا سیزده سوزن صاف یا پنج تا هفت سوزن گرد باشد. این طراحی شده است تا رنگ را در یک منطقه بزرگتر به کار گیرد تا طرح کلی آن پر شود. در تمام بخش های طرح کلی ، تتو Tattoo دستگاه تتو Tattoo را بر روی رنگ آمیزی پوست راهنمایی می کند. او اغلب سوزن را متوقف می کند تا خون و جوهر را از روی پوست پاک کند. میزان خونریزی ناشی از نفوذ سوزن و میزان درد ناشی از آن در افراد متفاوت است. بسته به پیچیدگی و اندازه طراحی ، سایه کاری ممکن است یک ساعت یا چند ساعت طول بکشد. سایه زمانی کامل است که کل سطح تتو Tattoo رنگی در آن ایجاد شود.

کنترل کیفیت

نکته اصلی برای اطمینان از یک تتو Tattoo موفق ، مراقبت صحیح از آن در چند ساعت و روز اول است. بلافاصله پس از اتمام تتو Tattoo ، منطقه با یک محلول صابون ملایم شسته شده و سپس با یک پماد آنتی بیوتیک و یک باند گازی پوشانده می شود. بعد از اینکه حدود دو ساعت منطقه را بهبود بخشید ، باید یک باند برداشته شود تا خون خشک شده شسته شود. برای هفته اول ، روزانه یک لوسیون ویتامین را در منطقه بمالید. پس از آن ، یک لوسیون معمولی و ملایم پوستی بمالید تا ناحیه تتو Tattoo شده مرطوب شود تا زمانی که زخم به پایان برسد. ناحیه آسیب دیده را باید از وانهای گرم ، استخرها و حمامهای گرم نگه دارید تا پوست به طور کامل بهبود یابد. غوطه وری در آب خیلی زود می تواند تتو Tattoo را خراب کند.

به طور کلی ، مراقبت از تتو Tattoo مانند درمان سوختگی جزئی است. باید تمیز و مرطوب نگه داشته شود و همان نوع پوسته پوسته شدن و پوسته شدن را تجربه کند. روند بهبودی اولیه معمولاً حدود دو هفته طول می کشد.
برداشتن تتو Tattoo

برای کسی غیر معمولی نیست که بعد از یک دوره زمانی نظر خود را تغییر داده و بخواهد که تتو Tattoo خود را برطرف کند. برداشتن تاتو ممکن است اما روند کار دشوار ، گران و غیره است