پیکر تراشی یا کویتیشن با دستگاه لاغری کویتیشن یک روش غیر تهاجمی برای از بین بردن اینچ و خلاص شدن از چربی بدن است. باعث کاهش دور بدن می شود و می تواند به شما در رسیدن به فرم بدنی که همیشه خواسته اید کمک کند. مناطقی که تحت درمان قرار می گیرد شکم ، ران و باسن است. این درمان حدود سی دقیقه طول می کشد و بی خطر و مؤثر است.

این یک درمان ایده آل برای افرادی است که می خواهند از چربی اضافی بدن خلاص شوند ، اینچ از کمر کم شود و دوست دارند لباس آنها خیلی محکم نباشد.

کویتیشن استفاده از انرژی فوق العاده صوتی است. امواج اولتراسوند سلولهای چربی را هدف قرار می دهد و باعث می شود آنها متخلخل شوند. این امر باعث می شود تری گلیسیریدها (چربی) به خارج از بدن منتقل شوند و سپس از پرسوتراپی برای کمک به تخلیه تری گلیسیریدها از بدن استفاده می شود.
چگونه درمان انجام می شود؟

درمان با استفاده از لایه ای از ژل در ناحیه درمان آغاز می شود. اپراتور در حرکات دایره ای منتقل می شود و انرژی سونوگرافی را خاموش می کند. درمان فرآیندی راحت است و فقط احساس گرم و احساس سوزن سوزن شدن ممکن است احساس شود. همچنین ممکن است در طول درمان صدای قوت بالایی بشنوید.
چند درمان توصیه می شود؟

ما معمولاً برای نتیجه مطلوب یک دوره درمان را توصیه می کنیم. شش جلسه یک بار در هفته معمولاً لازم است.
اثرات جانبی

بعد از درمان ممکن است نیاز به مراجعه به توالت بیشتر شود و توصیه می کنیم برای کمک به از بین بردن سلولهای چربی آب زیادی بنوشید. از آنجا که کویتیشن یک بی درد است ، عوارض جانبی درمانی و غیر تهاجمی بسیار نادر است.
فرکانس رادیو

فرکانس رادیویی باعث ایجاد گرما و ایجاد کلاژن می شود که پوست را محکم می کند. گرما گردش خون را تقویت می کند که پوست را تغذیه می کند و همراه با کاویتاسیون به ذوب چربی کمک می کند.
خلاء درمانی

یک خلاء در اطراف ناحیه تحت درمان ایجاد می شود ، سلولیت را از عضله جدا می کند ، این باعث بهبود جریان خون و تحریک تخلیه لنفاوی می شود و به خارج کردن تری گلیسیرید از بدن کمک می کند.

 

درمان های فرکانس رادیویی به عنوان روشی برای از بین بردن چربی بدن به روش بسیار هدفمند طراحی شده اند. این بیماری بدون درد ، کاملاً بی خطر است و هیچ گونه عارضه ناخوشایندی ندارد و کاملاً غیر تهاجمی است.

ما از پروب دستی استفاده می کنیم که روی پوست منتقل می شود. کاوشگر با استفاده از خلاء ، بافت را به داخل می کشد و سپس موج فرکانس رادیویی به سلول چربی برخورد می کند و باعث می شود دیوارها ضعیف شوند و محتویات مایع شوند.

سپس چربی مایع به سیستم بدن شما منتقل می شود تا از طریق کبد دفع شود.

در عین حال ، موج فرکانس رادیویی بدن را به سمت تولید کلاژن جدید ترقی می کند که دارای خاصیت سفت شدن و تقویت رنگ پوست و بهبود ظاهر آن است.

بسیاری از افراد مشهور این نوع درمان را تأیید می کنند ، گوینت پالترو نسبت به درمان های فرکانس رادیویی که وی برای حفظ ظاهر جوان خود دارد ، بسیار صادق است.

این روش درمانی برای

این روش درمانی دارای کاربردهای بی شماری است که برخی از آنها معمول است:

    کاهش جیب چربی های سرسخت
    بهبود ظاهر و بافت علائم کششی و زخم
    بلند کردن پوست روی صورت و گردن به چهره ای غیر تهاجمی و طبیعی به نظر می رسد
    مناطق هدفمند سلولیت
    بلند کردن سینه ها بعد از کاهش چشمگیر وزن ، پیری طبیعی یا شیردهی

برای دیدن بهترین نتیجه ، یک دوره درمان توصیه می شود. ما معمولاً با چهار درمان شروع می شود ، یک هفته به مدت یک ماه و پس از آن دو درمان نگهداری ماهانه.

چگونه می توان بهترین نتیجه را گرفت ...
مانند هر روش درمانی ، چند روش وجود دارد که می توانید بهترین نتیجه ممکن را از این درمان بدست آورید. همه چیز در مورد آنها را در اینجا بخوانید.

اگر منطقه خاصی دارید که می خواهید هدفگذاری کنید ، لطفاً با کلینیک ما در همل همستد تماس بگیرید تا ببینید آیا این روش درمانی انقلابی می تواند برای شما مؤثر باشد!

بیت ساینس
آیا میخواهید بیشتر بدانید؟ ادامه مطلب را بخوانید تا علم پشت این درمان باهوش چربی را درک کنید

اولتراسونیک کویتیشن موجی صوتی است که برای هدف قرار دادن سلولهای چربی طراحی شده است ، از طریق لایه های پوستی بدن شما نفوذ کرده و سلولهای چربی را با حداکثر 1 میلیون لرزش در ثانیه از بین می برد ، این باعث می شود سلول سلول گسترش یابد زیرا حباب های کوچک اکسیژن در داخل تشکیل می شوند. سلول باعث فشار داخلی در سلول می شود و به نوبه خود باعث می شود که محتویات آن در بدن پراکنده شود.

فرکانس رادیویی و مکش خلاء
بخشی از رادیو فرکانس درمان برای پاکسازی محتوای باقیمانده در بدن از درمان کویتیشن اولتراسونیک طراحی شده است. این کار با افزایش دمای بدن انجام می شود که باعث اتساع مویرگی می شود گردش خون سریعتر و کارآمدتر شود ، خلاء باعث تبادل بهتر چربی خون می شود ، سپس خون غنی شده چربی از طریق کبد شما گردش و پردازش می شود که خون شما را نیز از بین می برد. چربی ، رادیو فرکانس همچنین توانایی کوچک کردن پوست شل و ترمیم کلاژن / الاستین در پوست را دارد

ایمنی
موج سونوگرافی کاملاً تنظیم شده است که فقط سلولهای چربی را هدف قرار می دهد ، باعث آسیب دیدن انتهای عصبی یا اندام های داخلی پوست نمی شود.

فن آوری
ما جدیدترین فناوری را در جهان با استفاده از دستگاه نسل سوم داریم که از حفره مافوق صوت ، فرکانس رادیویی ، خلاء ، انرژی نور فوتون و کنترل ایمنی صفحه لمسی استفاده می کند.

گزینه جدیدی برای انگلستان جایگزینی برای لیپوساکشن منسوخ شده ، یک روش غیر تهاجمی بدون درد است که سلولهای چربی را هدف قرار داده و از بین می برد ، رگها ، شریان ها ، مویرگ ها ، انتهای عصب و اندام های داخلی را دست نخورده و آسیب نمی بیند.

درمانها مناسب برای خانمها و آقایان است ، باعث از بین رفتن سلولیت ، زخمها ، علائم کششی ، سلولهای چربی می شود و بعد از کاهش وزن چشمگیر یا تولد کودک پوست شل کوچک می شود.

مشاوره پس از مراقبت

برای اطمینان از موفقیت کامل در این روش درمانی ، باید چند قانون ساده مراقبت از مراقبت را دنبال کنید. درمانگر ما بعد از معالجه شما با شما شخصاً جزییات خواهد گرفت ، اما نکات اصلی مراقبتهای زیر شامل موارد زیر است:

    روزانه 2 لیتر آب بنوشید
    رژیم غذایی سالم و متعادل را همراه با میوه و سبزیجات تازه دنبال کنید
    30 دقیقه ورزش حداقل 3 بار در هفته انجام دهید
    از مصرف الکل به مدت 24 ساعت پس از درمان خودداری کنید ، الکل باعث افزایش کم آبی بدن به حجم کاری کبد شما می شود

اگر این قوانین ساده را رعایت کنید بهترین فرصت ممکن برای موفقیت خواهید بود. کبد شما با رهایی از سلولهای چربی ناخواسته ، تمام کارهای سخت را انجام خواهد داد.

صورت
صورت ما با استفاده از همان دستگاه درمانی مجسمه سازی بدن محبوب ما ، از FF تشکیل شده است. خلاء برای افزایش جریان خون روی پوست می چرخد ​​و سموم را به سمت غدد لنفاوی خارج می کند و سپس آنها را از بدن خارج می کند. افزایش گردش خون و متابولیسم همچنین به تجدید کلاژن شکسته کمک می کند.

مرحله بعدی بستن منافذ با استفاده از چکش سرد برای نگه داشتن کلاژن در داخل پوست است در حالی که از ورود آلودگی روزانه به منافذ تمیز جلوگیری می شود.

مرحله آخر E.M.S (تحریک عضلات الکتریکی) این قسمت از درمان ، دو پروب فلزی در اطراف موتور موتور عضلات اعمال می شود ، سپس جریان الکتریکی منقبض می شود